Obchodní podmínky pro akce a kurzy

Případně jiných akcí, jejichž účast je možno zakoupit prostřednictví webových stránek www.matejkoh.cz, které jsou spravovány Poskytovatelem.

Kontaktní údaje Poskytovatele:

Obchodní jméno: MUDr. Matej Kohutiar

IČ: 05411424 

Sídlo: Holandská 1008/13,  101 00 Praha 10
E-mail: matejkoh.cz@gmail.com

Tel.: +420 776 670 834

1.Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (ve smyslu § 1751 zákona č. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v aktuálním znění, dále jen „občanský zákoník“) platí pro poskytování služeb v internetovém obchodě https://www.matejkoh.cz/ prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetové adrese https://www.matejkoh.cz/ (dále rovněž jen „webové rozhraní“) provozovaném Poskytovatelem.

1.2 Obchodní podmínky vymezují a upřesňují základní práva a povinnosti Poskytovatele, Kupujícího a Uživatele. ​Kupující zasláním objednávky a dále též potvrzením ve webovém rozhraní současně stvrzuje, že akceptuje tyto obchodní podmínky a že se s nimi seznámil. ​Kupní smlouva, tj. obchodní podmínky včetně objednávky a jejího přijetí, budou Kupujícímu zaslány e-mailem nebo vytištěné poštou bezprostředně po uzavření kupní smlouvy nebo budou přiloženy ke službě nejpozději při dodání službě Kupujícímu.

1.3 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy ​(za „​kupní smlouvu“​se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto obchodních podmínek). Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se Kupující a Poskytovatel výslovně dohodnou na jiném jazyce.

1.4 Veškeré smluvní vztahy se řídí obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené občanským zákoníkem, a je-li smluvní stranou spotřebitel, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.5 V případech, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit službě od Poskytovatele, jedná při objednávání služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, nebo je právnickou osobou, neuplatní se na ni ochrana spotřebitele dle těchto obchodních podmínek, zejména se neuplatní příslušná ustanovení článku 5 – Odstoupení od kupní smlouvy.

2.Vymezení pojmů

2.1 Kupujícím ​je fyzická nebo právnická osoba, která má v úmyslu objednat prostřednictvím webového rozhraní služby.​​ Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který není spotřebitelem a Kupující, který spotřebitelem je.

2.2 Spotřebitel j​e každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

2.3 Služby ​poskytované prostřednictvím webového rozhraní jsou vzdělávací kurzy v oblasti výživy a zdravého životního stylu a s tím související služby specifikované na webovém rozhraní.

3.Objednávka a uzavření kupní smlouvy

3.1 Kupující provádí objednávání služeb:

bez registrace ve webovém rozhraní, tj. přímo prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře)
3.2 Objednávka bez registrace (objednávka učiněná jinak než z uživatelského účtu) musí obsahovat přesný název objednávané služby (případně číselné označení), množství (resp. délka) a osobní údaje Kupujícího (jméno a příjmení, adresu pro doručování, telefonní číslo, e-mailovou adresu).

3.3 Pokud to webové rozhraní umožňuje, může Kupující na základě jím provedené registrace ve webovém rozhraní přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může Kupující provádět objednání služeb (dále jen „​uživatelský účet“​). Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetími osobami.

3.4 Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z příslušné kupní smlouvy (včetně těchto obchodních podmínek).

3.5 Webové rozhraní obsahuje seznam služeb a informace o nich, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. ​Ceny služeb jsou uvedeny včetně veškerých daní (včetně DPH), cel a dalších poplatků. ​Ceny prezentovaných služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Případné slevy z ceny služeb poskytnuté Poskytovatelem Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, ledaže Poskytovatel uvede výslovně jinak.

3.6 Prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a nejedná se o nabídku ze strany Poskytovatele​ (resp. o jeho návrh na uzavření smlouvy; § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije).

3.7 Pro objednání služby vyplní Kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní, který obsahuje zejména informace o službě, způsobu platby, způsobu a ceně dopravy a identifikační údaje Kupujícího.

3.8 Před zasláním objednávky Poskytovateli je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé před a při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Kupující Poskytovateli kliknutím na tlačítko „Potvrďte nákup“. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.

3.9 Poskytovatel si vyhrazuje právo po odeslání Zákazníkovi objednávky na opravu případných nepřesností, které mohou vzniknout při zpracování objednávky kupujícím do databáze či v důsledku změny okolností na straně poskytovatele služeb, které nebylo možné v nabídce uvést, které současně nemají žádný vliv na kvalitu poskytovaných služeb.

3.10 Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Kupujícím vzniká (tj. kupní smlouva je uzavřena) doručením přijetí objednávky (akceptací, dále jen „přijetí objednávky“), jež je Poskytovatelem zasláno Kupujícímu elektronickou poštou, a to na elektronickou adresu Kupujícího a následně uhrazením kupní ceny Kupujícím za objednané služby od Poskytovatele. Přijetí objednávky (akceptace) může být součástí potvrzení o obdržení objednávky (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo může po tomto potvrzení následovat samostatně.

3.11 Splatnost kupní ceny je 7 dní ode dne odeslání potvrzujícího emailu Poskytovatelem a současně jeho doručením Kupujícímu. Součástí potvrzení o přijaté objednávce je výzva Poskytovatele Kupujícímu, k uhrazení kupní ceny za služby objednané Kupujícím na základě pokynů, které jsou součástí výzvy a dále uvedeny v podmínkách níže.

3.12 Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání kupní smlouvy. ​Náklady vzniklé Kupujícímu při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (především náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám.

3.13 Kupní smlouvou se Poskytovatel zavazuje dodat Kupujícímu službu uvedené v objednávce a zaplatit Poskytovateli kupní cenu služby uvedenou v objednávce.

3.14 Kupující může ​zrušit objednávku​ dosud nepotvrzené Poskytovatelem telefonicky nebo e-mailovou zprávou na kontaktním telefonním čísle, resp. emailové adrese Poskytovatele. ​Všechny objednávky přijaté Poskytovatelem jsou závazné.

4. Platební podmínky a poskytnutí služby

4.1 Kupující má možnost zaplatit cenu za službu Poskytovateli uvedených ve webovém rozhraní:

bezhotovostně převodem na účet Poskytovatele ​č. 1997479002/5500, vedený u společnosti Raiffeisen bank (dále jen „účet prodávajícího“);
4.2 Platba služby je možná v českých korunách (Kč).

4.3 Při bezhotovostní platbě je Kupující povinen uhrazovat kupní cenu služby společně s uvedením variabilního symbolu platby – číslo objednávky. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele.

4.4 Pokud Kupující před uplynutím 14denní lhůty výslovně požádá o okamžité zahájení plnění (tj. okamžité zpřístupnění digitálního obsahu/služby), bere na vědomí a souhlasí, že mu zaniká právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Kupující tento souhlas uděluje písemně nebo elektronicky (např. zaškrtnutím příslušného pole v objednávce).“

4.5 Termín poskytnutí služby je zvolen Kupujícím dle vlastního výběru na základě webového rozhraní a je závaznou součástí objednávky.​ Závaznou rezervaci termínu provádí Kupující a Poskytovatel se zavazuje Kupujícímu tento nabídnutý termín poskytnout. Změna doby poskytnutí služby závisí na dohodě Poskytovatele a Kupujícího; zpravidla nebude služba poskytnuta později než do 260 pracovních dnů od připsání kupní ceny na účet Poskytovatele, resp. do 260 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy v případě platby na místě při poskytnutí služby.

4.6 Služba je poskytována na místě uvedeném na webovém rozhraní; v případě individuální domluvy o jiném místě poskytování bere Kupující na vědomí, že mu mohou být účtovány náklady spojené s dopravou a kompenzací doby strávené dopravou. Tyto náklady budou Kupujícímu sděleny před odesláním objednávky.

5.Odstoupení od kupní smlouvy

5.1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy ​o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Poskytovatel před uzavřením smlouvy sdělil Kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

5.2 Nejedná-li se o případ uvedený v odst. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do ​čtrnácti dnů od uzavření kupní smlouvy.​Odstoupení od kupní smlouvy může Kupující zaslat na Kontaktní adresu Poskytovatele nebo na Kontaktní e-mail Poskytovatele.

5.3 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle odst. 5.2 těchto obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.

5.4 Poskytovatel vrátí Kupujícímu peněžní prostředky, které od něho na základě kupní smlouvy přijal. Poskytovatel peníze vrátí do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím, a to (i) stejným způsobem, jakým je od Kupujícího přijal, nebo (ii) způsobem, jakým Kupující požadoval.

5.5 Odstoupí-li Kupující od smlouvy, a Poskytovatel s plněním na základě výslovné žádosti Kupujícího začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, ​uhradí Kupující Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.

5.6 Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nedodržení Obchodních podmínek Kupujícím. O těchto skutečnostech Poskytovatel bez zbytečných průtahů Kupujícího včas vyrozumí pomocí údajů, které Kupující zadal do objednávkového formuláře.

5.7 V případě opakovaného porušení Obchodních podmínek Kupujícím má Poskytovatel právo přidat Kupujícího na „black list“ a po dobu 2 let neumožnit Kupujícímu uzavřít s poskytovatelem smlouvu.

5.8 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle odst. 5.8. těchto obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší a odstoupení se dále řídí bodem 5.4. těchto obchodních podmínek.

6.Odpovědnost za vady

6.1 Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a§ 2158 až 2174 občanského zákoníku).

6.2 Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Poskytovatele emailem. ​Za den uplatnění reklamace se považuje den, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího oznámení o reklamaci služby.

6.3 Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu poskytování. Skryté vady je Kupující povinen reklamovat bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozví.

6.4 Poskytovatel odpovídá Kupujícímu za to, že poskytovaná služba je ve shodě s kupní smlouvou. Shodou s kupní smlouvou se rozumí zejména to, že obsah služby odpovídá popisu, poskytuje ji osoba v popisu služby uvedená, je poskytována řádně s odbornou péčí a trvá uvedenou dobu.

6.5 Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak.

6.6 V případě sporné reklamace rozhodne Poskytovatel o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

7.Ochrana osobních údajů

7.1 Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

7.2 Poskytovatel vystupuje jako správce osobních údajů. Osobní údaje Kupujícího jsou zpracovávány výhradně za účelem plnění smlouvy, vyřízení objednávky, plnění daňových a účetních povinností, a (pokud s tím Kupující souhlasí) k marketingovým účelům (zasílání obchodních sdělení).

7.3 Kupující bere na vědomí, že Poskytovatel zpracovává a shromažďuje jeho osobní údaje (jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo, IČ/DIČ, pokud je uvedeno) za účelem plnění kupní smlouvy, vyřízení objednávky a pro nezbytné účetní a daňové účely. V případě souhlasu se zasíláním obchodních sdělení (čl. 7.10) jsou osobní údaje zpracovávány i pro tyto marketingové účely. Osobní údaje jsou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu vyžadovanou příslušnými právními předpisy (např. zákony o účetnictví a daních), případně do doby odvolání souhlasu, pokud je zpracování prováděno na základě souhlasu.

7.4 Zpracování osobních údajů může Poskytovatel svěřit specializovaným subdodavatelům (zpracovatelům), např. poskytovateli IT služeb, účetním apod. Vždy však pouze v rozsahu nezbytném k řádnému poskytování dohodnutých služeb.

7.5 Kupující má v souladu s GDPR právo:

na přístup k osobním údajům,
na jejich opravu nebo výmaz,
na omezení zpracování,
vznést námitku proti zpracování,
na přenositelnost svých údajů, je-li to technicky možné,
podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů), domnívá-li se, že Poskytovatel porušuje právní předpisy při zpracování.
Osobní údaje Kupujícího jsou zabezpečeny proti zneužití. Poskytovatel nepředává osobní údaje třetím osobám vyjma těch, které se přímo podílejí na plnění smlouvy či zajištění chodu webového rozhraní (viz čl. 7.4).

7.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu vyžadovanou příslušnými právními předpisy (např. účetnictví, daňové povinnosti). V případě zpracování na základě souhlasu (např. marketing) do odvolání tohoto souhlasu Kupujícím. Osobní údaje mohou být vedeny v elektronické i tištěné podobě.

7.7 Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

7.8 V případě, že by se Kupující domníval, že Poskytovatel nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

 požádat Poskytovatele nebo zpracovatele o vysvětlení,
požadovat, aby Poskytovatel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

7.9 Požádá-li Kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu Poskytovatel povinen tuto informaci předat. Poskytovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace, avšak pouze v případech opakovaných či nepřiměřených žádostí, kdy má Poskytovatel právo naúčtovat přiměřený poplatek odpovídající administrativním nákladům.

7.10 Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem Poskytovatele na elektronickou adresu Kupujícího. Kupující dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Poskytovatele. Souhlasy dle obou předcházejících vět může Kupující kdykoli odvolat.

8. Ochrana duševního vlastnictví

8.1 Veškeré materiály (texty, videa, prezentace) poskytnuté v rámci on-line kurzu či jiné služby jsou chráněny autorským právem.
8.2 Kupující je oprávněn užívat poskytnutý obsah pouze pro svou osobní potřebu.
8.3 Bez výslovného souhlasu Poskytovatele je zakázáno jakékoli šíření, kopírování či zpřístupnění obsahu třetím osobám.

 

9.Závěrečná ustanovení

9.1 V otázkách neupravených kupní smlouvou (včetně objednávky a jejího přijetí) a obchodními podmínkami (či případně komunikací mezi stranami) se právní vztah řídí podmínkami uvedenými ve webovém rozhraní. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.

9.2 Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění a činnost Poskytovatele nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele provádí též Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/) a práva na ochranu spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu. Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz/). Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Poskytovatel prostřednictvím své výše uvedené emailové adresy, případně se může Kupující obracet na zájmová sdružení a jiné subjekty působící v rámci ochrany práv spotřebitelů. Poskytovatel není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ani žádné takové dobrovolně nedodržuje (ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).

9.3 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo nepoužitelné (a to i z důvodů jejich rozporu s právem na ochranu spotřebitele), nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

9.4 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je uložena a archivována Poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám (ustanovení těchto podmínek a zákona o poskytnutí kupní smlouvy a obchodních podmínek Kupujícímu nejsou tímto jakkoli dotčena). Kupní smlouvu včetně obchodních podmínek poskytne Poskytovatel Kupujícímu na vyžádání v textové podobě (v elektronické podobě zasláním emailem)

9.5 Znění obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Práva a povinnosti stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.

9.6 V případě dotazu k obchodním podmínkám a kupní smlouvě poskytne Poskytovatel Kupujícímu bezodkladně veškeré potřebné informace.

9.7 Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

9.8 Případné spory vzniklé mezi Poskytovatelem a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takových případech může Kupující kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporů, jakým je například ​Česká obchodní inspekce​či spor řešit prostřednictvím k tomu určené online ​ODR platformy.​Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete například na ​webových stránkách České obchodní inspekce.​Poskytovatel upřednostňuje vyřešení sporů přednostně vzájemnou dohodou mezi Poskytovatelem a Kupujícím dříve než bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 6.3.2025

VÝŽIVA
Složení a nutriční hodnota potravin. Výživa v prevenci civilizačních onemocnění. Metabolismus a diagnostika
POHYB
Složení těla a antropometrie. Analýza pohybové aktivity. Pohyb a prevence civilizačních onemocnění.
MYSL
Otevřená mysl, rozvoj schopností a potenciálu. Role stresu ve zdraví a nemoci. Hypnotické techniky a relaxace.

Moje vize

Díky porozumění lidského metabolismu Vám pomohu dosáhnout dlouhodobých cílů, a to v souladu s principy preventivní medicíny, nutričních věd a sportovní fyziologie.

Využívám komplexní přístup, který zajišťuje optimální výsledky a podporuje Vaši cestu ke zdraví a pohodě.